Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçi Defteri
2.5 (49.66%) 29 votes

Yorumlarınız yönetici onayından sonra gözükmektedir.

Yorumlar “Ziyaretçi Defteri

  1. ferdi dedi ki:

    1 senelik kıralamada otomatık arac ıyatı ne olur

  2. Etem dedi ki:

    14 unde arac kiraliyoruz 15 inde teslim ediyoruz ama 1 haftadir provizyon olarak alinan paramiz neden iade edilemiyor acaba

    • mustafa dedi ki:

      Beyfendi trafik cezaları 15 günden önce sisteme yansımıyo bunun muhattabı Trafik denetleme şube müdürlükleri. ayrıca hiç bir firma kaldırmıyo bu firmaya has birşey değil eleştirmek için eleştirmeye gerek yok önce bi araştırın öğrenin derim bilmeden etmeden insanlarıda emeklerinide karalamayın bizde araç kiralıyoruz bizimde provizyon 15 günde kalkıyo hem bu firma hem diğer firmalardan. 15 gün sonra arasa ceza yemişsiniz deseler kaç müşteri öder veya ödemez cezasını elinizi vicdanınıza koyunda konuşun ben yemedim kardeşim araç bende değildi yalan söylüyosunuz vs demeye başlanır mı başlanmaz mı ? no: firma sahibi değilim !!!!!

  3. büşra dedi ki:

    270 gün kiralama dizel araç fiyatı ne olabilir acaba

  4. Hakan dedi ki:

    2017 günlük araç kiralama ücretleri ne kadar.

  5. yayla dedi ki:

    slm ben arac kiralamak istiyorum 14.8.2017 dan 09.09.2017 kadarfiyat öyrenmek istiyorum
    arab tercihim wv jda opel dizel tsk.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir